7 Kasım 2012 Çarşamba

SÜT KARDEŞLER....



Sevgili arkadaşım Fatoş Eymen kuzuyu kucağına aldığı gün Bursa da O nu ziyarete gitmiştim Eymen kuzuyu kokladım sarıldım öptüm meğerse ben Atahan paşaya hamileymişim de haberim yokmuş... Biz Fatoşla bu minik kuzuları süt kardeş yapmaya karar verdik biraz zor oldu ama süt kardeş oldular....Geçen gün sütoğlumu ziyarete gittik canım benim sinek tam gözkapağından ısırmış hafiften şişmiş o yüzden biraz keyifsizdi... Neyse sütkardeşi Atahanla bol bol oynadılar...


Sürekli hareket halindeler ikisinide aynı anda objektife bakma olasılıkları neredeyse hiç yok inanın sadece düzgün olarak bu iki resmi yakalayabildim... Süt kardeşler bir ömür boyu hep yüzünüz gülsün...

4 yorum:

  1. Allah ikisine de uzuuun ömürler versin. Arkadaş olan annelerin çocukları da arkadaş olarak büyüyor ne güzel....

    YanıtlaSil
  2. maşallah onlara ne de güzel poz vermişler kuzucuklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hic sormayin o pozlari cekene kadar neler cektik:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...