4 Haziran 2012 Pazartesi

MİNİK BAHÇEMİZ...

Bahar bir türlü gelemiyor  derken sıcaklar aniden bastırdı... Şiddetli yağmurlar biraz ara verince bizim de bahçe düzenlemesi ancak bitti... Gerçi benim emeğim hiç yok,  çalışma hayatından ve Atahan paşadan bu işlere pek fırsat kalmıyor... Biraz da hobi meselesi aslında... Sağolsunlar kayınvalidemle kayınpederim bu konuda çok başarılar ellerine sağlık çok da güzel oldular... Koca bir kışın ardından bahçe gerçekten küçük bir cennet köşesi  gibi oldu....  Haydi resimlerle bizim minik bahçemizi turlayalım...






Güneş tam batmak üzereydi resimleri çekerken gün ışığını ayarlamak oldukça zordu...


Verandadan sallanan bu çiçekler rengarenk...


Bu da çocukluktan beri sevdiğim bir çiçek küpeli.... İsmi çok değişik geldiğinden seviyorum:))


Çitlerin arkasında  neredeyse kaldırıma sıfır  mesafede kendi kendine çıkan bir çiçek her yaz mutlaka bir şekilde kendini gösterir...





 Elmalarımız da var....


Mutfağımdan sallan bu çiçekler içinde ayrıca teşekkürler...


Atahan Paşa bu çimlerde dolaşmayı çok seviyor...


İşte benim favori ağacım evin arkasında köşede onu   çok seviyorum... Üç yıl önce boyu bir metreyken şimdi aldı başını gidiyor.... Biraz kırpıldı yoksa yıkılacaktı ağırlığını taşıyamıyordu neredeyse...







Hercai menekşeleri,  sanki bakan suratlar var karşımda...


Bahçenin arka duvarını sarmaşık gibi dolamış bu minik çiçekler çok güzel kokuyor ismini bilmiyorum...


 Kaya bahçemiz...



Burası da organik tarım bahçemiz... Neler yok ki domates, salatalık, biber (sivri, dolmalık, kırmızı), yeşil soğan, taze fasulye, nane, maydanoz, çilek, böğürtlen, limon, elma, kiraz, Trabzon hurması... Şimdilik aklıma gelenler bunlar...


Bizim kedi Cadı... Takiptedir kendisi her zaman...  


İşte bizim minik bahçemiz...

2 yorum:

  1. Ne güzel olmuş:) heryer rengarenk. İnsanın içi açılıyor bakınca. Yazın bu çiçeklerin arasında bahçede oturmak ne keyifli olur:)

    YanıtlaSil
  2. EVET ASLINDA ÇOK KEYİFLİ AMA BENİM POLEN ALLERJİM VAR BAZEN DİYORUM Kİ HEP YAĞMUR YAĞSIN POLENLER UÇUŞMASIN :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...