27 Mayıs 2012 Pazar

BAHAR NEZLESİ...

Bahar geldi ohhhhh ne  güzel çiçekler açtı havalar ısındı.... Güzel havalarda  dışarı atıyoruz tabi kendimizi ah bir de şu uçuşan polenler olmasa.... Onlarsız olmaz tabi ki ama benim gibi alerjisi olanların kabusu oluyorlar... İki üçgün dür  kaşınan  ve kızaran gözler, yine kaşınan burun içi boğazlar  kulak içleri veeeee arkasından gelen hapşırmalar.... Bugün  İstanbul ve Bursa dan gelen kuzenlerle sabah kahvaltısını evin önünde veranda da yaptık sonrada kendimizi sahile attık ve ben iptal olmuştum... Arkası kesilmeyen hapşırmalar, burun akıntıları.... Bu güzel gün resmen zehir gibi oldu...


Akşam eve gelince tavan yapan burun akıntısı ve hapşırmadan yorgun düşmüştüm aklıma daha önceki senelerden yaptığım kür geldi... Mutfağa koştum hemen  küçük bir tencerede suyu kaynattım içine yarım avuç papatya attım... Tencerenin kapağını kapatıp beş dakika kaynatıp aldım bir havlu hooop  tencerenin başında kafamdan aşağı sallanan havlu ve papatya  buğusu....


Beş dakika tencereyle bütünleştim neredeyse buhar cildime de iyi geldi pamuk gibi oldu... Sonra ara verdim bu sırada tencerenin kapağını tekrar kapattım ki yarlı buhar uçup gitmesin çünkü yarım saat sonra tekrar kaynatıp buğuya devam ettim.... Şimdi biraz daha iyiyim ama hala fışırdıyorum:)  Yatmadan tekrar yapmalıyım biraz da papatya yanıma alıp yarın iş yerinde de yaparım yoksa bu bahar nezlesinin geçeceği yok... Sinüslerin dolmaması gerek yoksa başağrıları dayanılmaz oluyor.... Üzgünüm ama yağmur yağsın diye dua ediyorum artık bir az da olsa polenleri bastırıyor bende rahat bir nefes alıyorum.... Bahar güzel de  bir de nezlesi olmasa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...